Taal
 Nieuwsbrief

Workshop 'met een ijzersterk verhaal in het nieuws'

Deel dit artikel

Hoe bouw je een strategisch ijzersterk verhaal waarmee je de aandacht van je publiek, potentiële klanten en pers krijgt? Het geheim van een succesvolle presentatie, pitch of interview zit aan de achterkant: de structuur van je verhaal. Verhalen worden beter begrepen, langer onthouden en vaker doorverteld. Een verhaal wint het van een opsomming van argumenten of van kale feiten. Een succesvol merkverhaal is opgebouwd uit verschillende elementen. Het verhaal moet goed opgebouwd zijn, geloofwaardig zijn en de juiste gevoelens oproepen. In deze workshop nemen we je mee in de wereld van storytelling. Je gaat zelf aan de slag met het ontwerpen van jouw merk- of productverhaal. Daarnaast krijg je praktische tips en adviezen om met je merkverhaal in de publiciteit te komen. We halen aansprekende en inspirerende praktijkvoorbeelden aan over hoe je nieuwswaardige content kunt maken. Kortom, alle ingrediënten om het jouw merkverhaal in het nieuws te komen!

Linden Barbosa

Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden zijn de oprichters van communicatieadviesbureau Linden & Barbosa in Amsterdam. Zij adviseren bedrijven als Transavia, C&A, Werkspot.nl, Sarenza.com, Dobbi.nl, Helpling.nl, PlayStation, AkzoNobel en BeFrank over positionering, communicatiestrategie, branding en PR.

Toestemming plaatsen cookies

Deze website maakt gebruik van functionele, statistische en social media & overige cookies. Als u wilt aanpassen welke cookies en scripts gebruikt mogen worden, kunt u hieronder uw instellingen wijzigen.

Meer informatie is beschikbaar in de privacy- en cookiestatement.