Subsidie en krediet
Venture Capital
Internationaal
Administratie
EN | NL
Aanmelden
Ga terug naar overzicht
Waar:
Science Park Amsterdam
Datum:
Donderdag 14 juli 2016
Tijd:
15:30 - 18:00
Prijs:
gratis

Doelgroep
B2C bedrijven bedrijven of bedrijven die op zoek zijn naar extra saleskanalen.

Marketeers zijn altijd op zoek naar nieuwe verkoopkanalen. Het activeren van je eigen klanten om nieuwe klanten binnen te halen ligt voor de hand, maar levert dat genoeg op?

Uit zichzelf beveelt gemiddeld een half procent van je klantenbestand je product aan aan vrienden of familie. Dat is op zich natuurlijk prachtig, maar zelfs als de helft van die aanbevelingen zou leiden tot een aankoop, groeit je onderneming nog maar met een kwart procent.

Dat is vaak te weinig om substantieel resources aan te besteden. Het kan echter ook anders. Door klanten de juiste middelen te geven, en ook gepast te belonen is het mogelijk met 5 tot 10% per jaar –extra- te groeien.

Member Get Member Company maakt van enthousiaste klanten verkopers voor bedrijven als T-Mobile, Menzis, Essent, Hema en de Staatsloterij en hielp hen in de afgelopen jaren aan meer dan €100 mln extra omzet.

In een interactieve workshop wordt u meegenomen in de aanpak van deze merken. Voor u is het een uitgelezen moment om te bepalen of uw organisatie met deze systematiek een extra groeispurt kan maken.

Programma:
15.30 uur ontvangst
16.00 uur – 18.00 workshop

 

Aanmelden
Ga terug naar overzicht
Deel op: